ThornCase.com
Příspěvek byl publikován | Rubrika: aplikace, iPhone | Štítky: , , | Autor: .

Recenze: Zachraň šneka od českého herního studia Alda Games

ZachranSnekaArtwork

Herní studio Alda Games bylo založeno v březnu roku 2013 a již v červnu přichází se svou prvotinou s názvem Zachraň šneka. A na česko-slovenský herní trh se rozhodně neuvádí špatně.

Zachraň šneka je logická hra určená pro zařízení se systémem iOS a v brzké době bude k dispozici i pro systém Android. Upravena je též pro webové prohlížeče. Na rozdíl od mnoha jiných her je úplně zdarma a navíc není prošpikována reklamami, což je velké pozitivum. Celá hra je v češtině, což lze také brát jako bonus, ačkoli není potřeba rozumět ničemu, ovládání je intuitivní. Potěší vás příjemná z většiny ručně kreslená grafika, která se dnes jen tak nevidí. Realistická fyzika je umožněna díky hernímu enginu Unity.

ZachranSnekaLevel14

Vaším úkolem je zachránit malé bezbranné šneky před mnoha nástrahami. Ohrožuje je padající kamení, pálící sluníčko, připínáčky na zemi nebo třeba malé bomby. Pomocí různých předmětů musíte vytvořit mezi těmito nástrahy a nebohými hlemýždi bariéru, aby se dožili dalšího kola. Množství i druh použitelných předmětů máte vždy určený. Kritérii pro úspěšnost není jen záchrana přítomných šneků, ale i sebrání všech hvězdiček a splnění kola v časovém limitu, který je ve většině případů opravdu šibeniční.

http://

Čeká vás 24 úrovní rozdělených do tří skupin podle náročnosti. Začáteční úrovně jsou rychlé a jednoduché, navíc je časový limit štědrý, a tak se vám hra zprvu může zdát jednoduchá. Již brzyvšak přibývají další herní principy jako například sýr, který má šnek rád a kutálí se za ním. Překvapivé je, že pro každého je těžká jiná úroveň a ta, nad kterou jeden stráví mnoho času, je pro druhého hračkou. Přijdete si tedy na své.

V pozdějších úrovních je nutné přemýšlet nad všemi možnostmi předmětů, které máte k dispozici. Knoflík je menší než mince, sýr je úplně nejmenší, bomba může vybouchnout vedle knoflíku. Hra rozvíjí logické myšlení a získat ve všech úrovních všechny tři hvězdičky není jednoduché, ale ani nedosažitelné. Celý koncept Zachraň šneka je celistvý a velmi příjemný na hraní. Studio Alda Games tak úspěšně vstoupilo do světa herního vývoje.

Jak již bylo zmíněno, Alda Games je velmi mladé herní studio se sídlem v Brně. Zakladatel Aleš Kříž má velké plány ohledně českého i globálního herního trhu a je jisté, že se od tohoto studia dočkáme mnoha zajímavých herních titulů. Jejich hlavním cílem je spokojenost hráčů, ostatně sami vycházejí z bohatých hráčských zkušeností. Více o Alda Games si můžete přečíst zde.

Titul Zachraň šneka si můžete stáhnout na App Store nebo zahrát tady.

Podobné články: